Wednesday, December 1, 2010

HERO SAYA



korang mesti tengok cerita korea kan? mesti korang tangkap cintan kat mamat-mamat korea tu kan? mesti korang akan cakap macam ni:::


- hensem nya dia ni...
- kalaulah aku dapat macam ni kan best..
- aku nak dia ni, dia ini aku punya..
- oh! romatiknyaaaaaaa

haha..aku pun..

aku pun tangkap cintan kat mamat-mamat korea ni.dah lar hensem, pastu diorang bawa watak yang setiap perempuan pasti suka. MR RIGHT lah katakan..haha..

kalaulah ada lelaki macam ni nak kan aku, aku nak jugak... tak boleh lepaskan peluang ni..haha..pernah terfikir?? ke aku jer yang terfikir? kuat berangan saya ni.. huh! biarlah...haha



tapi dalam kehidupan realiti kita, hero yang macam ni ada tak?? ada jer..1 dalam 1000 kan?? ish...marah orang lelaki.. haha.. sory2..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...