Monday, December 13, 2010

YES?! ALAMAK..

wow wow wow!! 50%! 70%! 80! aduhai... banyak nya diskaun.. Year End Sale.. kenapa lah rumah aku dekat dengan bandar.tak mau tak mau.. kenapalah aku ada lesen...tak nak...kenapa lah time-time macam ni ada sale... aiyo...

kaki ni gatal jer nak keluar. tahan..ikat kaki mu..hehe.. ingat..belanja ikut kemampuan.beli yang perlu jer..hehe



kalau megasale macam ni jer..mulalah perempuan ni. asyik keluar shoping jer.ada pulak tu ada yang window shoping pun jadi lah. macam aku..cuci mata.hehe..kalau betul-betul berkenan tu belilah..

tapi lelaki pun sama jer kan. betul tak? ada yang shoping lebih dari perempuan. macam abang aku.haha..nak ada jenama jer..memang lah tak selalu keluar shoping.tapi kalau sekali keluar tu mesti beratus-ratus ringgit yang keluar. contohnya macam abang aku. huhu..

okay. aku ingat nak pergi shoping jugak ni. hehe.. sikit-sikit jer belanja. mana ada duit.. bankrup dah ni.. ajak geng dulu. huhu..

p/s : belanja biarlah berpada-pada...hehe.. ingat tu!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...