Wednesday, November 17, 2010

RESIDENT EVIL

pernah tak anda anda semua terfikir nak jadi superhero? aku pernah.. aku nak jadi 'alice' watak kat Resident Evil. biarlah..aku nak jugak berangan.. :p

best nya kalau dunia ni memang betul-betul ada orang yang macam tu. ada BATMAN, SPIDERMAN , CICAKMAN, KLUANG MAN... tapi kalau macam tu polis tak banyak buat keje lah.ish2..tau2 orang jahat dah ada kat dalam lokap.kalau macam tu, semua orang jahat takut nak buat jahat. haha..semua baik-baik ek.

cerita resident evil ni pasal Alice yang pada mulanya orang biasa jer..tapi lepas tu dia kena tangkap ngan Umbrella Corp. Umbrella ni jahat..Umbrella ni jugak yang buat Alice jadi terror.ntah macam mane tah. apa yang dia letak tak tau lah.. huhu.. pastu Umbrella corp ni juga lar yang buat semua orang jadi zombi... WAARGGGGGGHHHHHH!! AKU NAK MAKAN DAGINGGGG!!!! WARGHHHH!!!
hahahaha....

kenapa suka watak ALICE :

1) gaya itu penting..




tu tengok..ada gaya tak? macho ar..walaupun dia girl..suka tengok gaya. pegang senapang..pistol..wahhh..minat..

2 ) keberanian

haha..resident evil ni lawan zombi. alice ni berani lawan zombi. dia tak takut pun kene gigit ngan kene makan. hehe.. walaupun dia tu perempuan, dia tetap selamatkan orang daripada kene gigit ngan zombi. gentle nya ...haha

3 ) sebab dia perempuan

banyak-banyak cerita kat dunia ni, selalunya heronya lelaki. tapi ada lah perempuan. macam Charlies Angle..

setakat ni aku dah tengok semua cerita ni. best-best. yang baru hari tu aku tengok kat wayang.. 1st time tengok resident evil kat wayang. memang gile best. haha..
tak bosan..

oke okeh~~ thanks baca yer.. da~~~

2 comments:

farah khairi said...

yeahh..resident evil best..alice cool gler..

sHiN wAu said...

yer2.. : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...