Saturday, April 16, 2011

TENYUM ^__^


''bibir tersenyum , hati terguris''

wah!! gitu.. sebelum mulakan study .. aku nak post sesuatu.

senyum adalah pengubat segalanya. tapi kekadang aku tak dapat senyum. senyum dengan muka ketat. haha.. sebab aku tengah runsing , geram , sedih , pelik , dll.. perasan tak?? macam gambar kat bawah ni lah.


''hidup ini SEMENTARA.tak perlu lah kita nak BERMUSUHAN , BERDENDAM , BERDENGKI. Yang akhirnya membawa KEMUSNAHAN kepada diri kita sendiri. Sinarilah KASIH SAYANG bermula dari kita sendiri''














4 comments:

farah khairi said...

sabor la syu..ingat x dr rosli pesan, MARAH TAK MENYELESAIKAN MASALAH..so, tenang2 kan hati dulu..ego tgh menguasai diri.aku rase ko lupekan masalah ni kejap.masing2 tgh panas.better korang fokus kat study.exam dah dekat ni kan..x pyh pk sngt bende remeh temeh ni.wat sakit pale je..

Anonymous said...

thanks. aku dah reda, tetibe aku termarah lepas baca tu. thanks.
syu.

sumber inspirasi said...

senyum... xperlu kata apa2...
hehehehe

Noor Shahin said...

suka ngn komen eyza. Sabar ea syu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...