Tuesday, April 12, 2011

13 APRIL



hye u'olsss..
aku dah kata kan aku tak nak buat post baru. tapi aku kene buat jugak. last untuk bulan April ni.hehe...

tanggal 13 April 1998. haha
itu birthday aku..



terima kasih kat kengkawan aku yang sudi buat birthday party untuk aku. aku happy sesangat.

untuk roomate ::
kamu kah yang tok ketua plan semua ni??? terima kasih banyak2. love u so much!! aku mintak sorry sebab malam tadi.. =)

untuk emy n nad::
korang memang terbaik bab menconteng krim di muka ku. muka aku dah licin selicin krim. aku suka sangat sebab dapat facial treatment percuma. i like!! huhu..

untuk fara::
suka tengok kau lari macam lipas kudung. hahaha.. kesian handset kau tercampak kat depan bilik nad. jajan roller coester terabur kat depan bilik dia. padan dengan muka nad kan? nasib baik kau tak terjatuh masa lari kat tangga. maaf.. aku sempat kejar kau jer.

untuk baity dan sara::
korang adalah paling wanted dalam tahun 2011.

untuk fatin , ida , dayah , gee ::
terima kasih korang. sebab datang celebrate sekali birthday aku.hehe..

kesimpulan::
terima kasih semua sebab ingat birthday aku. sayang korang.. ^__^


:: umur dah meningkat lah. banyak lagi yang belum dapat. hehe..

4 comments:

farah khairi said...

syu..haha mau nye x lari mcm lipas kudung..dah ko kejar aku mcm nak mkn..haha x pasal2 tercampak henset yg mmg dah menunggu hari je nak tamat riwayat..

sHiN wAu said...

haha..aku geram nak kenakan org balik. ko jer yang boleh aku kena kan..haha...
sory ae encik handset fara..haha..

Anonymous said...

ptut la ak nmpk kesan tompok2 krim n rollercoaster otw balik blik.. korg rupenyer.. ishk2..
-nnr-

sHiN wAu said...

haha.. padan muke hang. fara siap sapu lagi roller coester.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...