Saturday, April 30, 2011

KEPADA ENCIK RAMLEE


Hye semua.. ^_^

Mood kite hari ni sangat happy. Kite rasa sangat bahagia.. Haha..

Geli jer kite-kite ni.

Bagi penutup 30 APRIL 2011 iaitu bulan kelahiran aku , walaupun ada gembira dan ‘duka’ .. adoi!! yang penting......................kite happy!

hari ni aku dapat berita gembira!!


nampak tak gambar atas tu?? tu yang buat aku happy.. dapat autograf dari RAMLEE AWANG MURSHID!! sebenarnya aku tak pergi pun. nad @ Q yang pergi.. tak dapat amek gambar dengan dia. jelez!

kalau aku jumpa Ramlee..

kepada RAMLEE AWANG MURSHID::

saya sebenarnya memang minat dengan novel encik Ramlee ( haha..apa aku nak panggil ek) . Saya minat dengan cara encik Ramlee menulis. lain daripada novel lain yang hanya bercerita pasal cinta-cinta-cinta- dan cinta. novel ni thriller +cinta + fantasi. novel yang paling saya minat , novel UNGU KARMILA. ada unsur seram. saya minat seram-seram ni. walaupun saya ni penakut. gaya penulisan encik Ramlee telah membawa saya ke alam lain. (ehem! aku ikhlas!) novel ni ada elemen seram + mistik + cinta + konflik keluarga.
saya akan terus menyokong RAMLEE AWANG MURSHID.

sekarang aku ada 3 novel encik Ramlee yang belum aku baca. nak buat stok untuk cuti sem. haha..

MARI TANAM BUDAYA MEMBACA 'NOVEL'

Assalamualaikum...



3 comments:

Anonymous said...

en ramlee tu.. pnggil abg la bru mesraaa skit.. hahha
eh nnt kim salam kt q k.. baek budaknyer.. hahaha
-nnr-

sHiN wAu said...

ko panggil abang ramlee ke?? ha..sudah.. saudara ramlee..haha

oke..nanti aku kem salam kat Q. memang baiksssssssssss.......

Anonymous said...

skema nyer pnggil saudara.. haha
abg ok per. hahaha
-nnr-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...