Thursday, February 10, 2011

KITE MALU.....



Saya minat die! fullstop! haha..
sewel kan?




minat dan suka lain tau. minat ni macam kita minat kat seseorang artis tu. yang kita puja-puja tu..haha.. tapi aku bukan puja si dia tau! korang jangan salah anggap. serabai jer kalau aku puja orang! haha.. minat gitu-gitu jer.. erm..macam kita ada secret admirer kat sekolah dulu. haha.. kelakar kalau ingat balik. tak sukeeeeeeeeeee... sebab aku pun pernah minat budak kat sekolah aku. tapi tak ada lah sampai pas-pas surat cinta.. haha.. dak sekolah kan selalu buat macam ni. biodata lah..huuuuuuuuu... setakat minat diam-diam dan kita pendam dalam hati.shhh... jangan cakap dengan sape-sape tau.



suka pulak lain maknanya. sebutannya pun dah terang dan nyata lain.haha... sudah terang lagi bersuluh! betul tak?? apa punya bahasa aku guna ni. suka ni merupakan perasaan kita suka seseorang berdasarkan karakter mereka. maybe sebab dia happy jer memanjang. ataupun , seronok apabila berkawan dengan mereka. tapi tak ada lah sampai kita jatuh cintan sama dia.. huuu.... ada juga orang yang tak faham apa maksud suka ni. suka ni bukan sama dengan cinta dan sayang.. apa da............ suka sebagai kawan!

setiap manusia mempunyai perasaan ini. kalau tak ada, itu dipanggil tak normal. baik korang pergi jumpa doktor pakar sakit jiwa.

okay.sekian. Assalamualaikum...










4 comments:

gH@rd#!e$ p3r!nDu said...

amb0i2..nie yang nk gtaw kat sape2 gak..hee..sapekah..?..lala

sHiN wAu said...

sekolah ar gadis perindu...haha

Anonymous said...

hahaha..
btol2, minat ngn suke tu lain...
xpe, paham2.. hahahaa
-nnr-

sHiN wAu said...

memang.tapi ade gak makhluk yg tak paham.. ;P
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...