Sunday, February 27, 2011

HAMPER



sebenarnya cerita yang aku nak cerita ni dah lapuk dek telan zaman. dah berhabuk. dah berdebu. dah berkulat. dah reput. dah tak pakai. haha..

cerita nya camni... al-kisah....pada suatu hari...haha..

tak ada lah. HAMPER. dalam bahasa lain hamper hadiah yang ada makanan kat dalam tu. hehe.. kitorangn dapat hamper.. besar punya. sempena kemenangan CATUR BISTARI kitorang... ehem! nak bangga sikit..haha..



dapat individu mata tertinggi yang disandang oleh Cik Sya kite... kumpulan tertinggi yang dimenangi oleh kumpulan VISTA. itu lah nama kumpulan kite. ececeh... ^____^ (senyum lebar k)

RED TEAM @ VISTA

hamper ni lama tak bukak-bukak. kami busy masing-masing okay! huhu.. hidup sebagai seorang student ni memang macam ni. haiiiii...



apabila hamper itu dibuka pada hari ini iaitu 20 Februari 2011 pada jam 3 maybe.. bilik aku penuh dengan makanan pulak. haha.. mai kawan-kawan datang makan.. eh eh!

sebenarnya makanan jajan-jajan sume ni kami punye..kamu tak boleh. haha.. terajak tadi...hehe..

tetibe rindu nak tengok hamper besar kat tepi aku. haha..dah tak ada penghalang antara aku dan rumet..haha..

sekian..

p/s :: tahun ni tak ade 29 Februari. tahun depan ade. kesian abang saya sebab tak dapat celebrate birthday.. haha.. ingat lagi masa tahun 2008. dia sedih sebab semua family terrrrlambat wish kat die. hahaha.. ye lah.. 4 tahun sekali.. cian abang saye.. walaupun tak ade..umur kau tetap 23 tahun ni.jangan nak perasan tak ade. haha..

2 comments:

Anonymous said...

asal tarikh dier 20feb kak syu?
bkn tadi ke, 27feb? huhu
-nnr-

sHiN wAu said...

alamak...tu tarikh mggu lepas kan.... hahaha.. aku malu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...