Sunday, January 2, 2011

KISAH MALAM INI

malam yang dingin...
adoi..sunyi nye.. ada sesiapa boleh tolong aku??
siapa nak teman aku malam ni..? haha..ayat tak boleh blah..

malam-malam yang senyap sunyi macam ni lah yang buat aku terajin-rajin nak menaip.bosan lah katakan. aku nak cakap dengan sape? dinding? dinding oh dinding..saya nak kawan ngan awak boleh? saya bosan ni awak..

main facebook yang tak de apa-apa dah. stalker sana-sini. hadoi! best jugak keja stalker-stalker ni kan? bace blog orang..

nak main game bosan. sakit mata aku nanti. buat geram pun ada..kalah..haha

nak tengok movie? tak de feel. plus tak de cerita best pon.

main facebook,, tetiba orang lama datang kembali. ala.....kenapa muncul? aku tak nak fikir pasal kau.. bweeek!!!!!!!!!!!

akhirnya emy si comel teman kan aku malam ni..yes yes yes! ^_^



9 comments:

Siti Nurnafi'ah bt Jumari said...

syu!!!!
kite same!!!!
aku pon sorg2 ni...
amat bosan....
xtau nk wat ape ni!!!!
huhuhu...

sHiN wAu said...

hehe..
aku da ajak dtg tanak..haha

Anonymous said...

hehehe
tq syu!
=p

sHiN wAu said...

tq utk?
haha..aku tau..;)

Siti Nurnafi'ah bt Jumari said...

agak2 la klu nk sruh aku dtg...
duit ptptn xmasuk lg..
poket kering...
huhuhu....
nti2 la...
ko cari tmpt bru dulu utk g jln2 nti..
hahahaha...

sHiN wAu said...

hehe..okeh ipit.

farah khairi said...

siapekah org lame yg muncul kembali tuh?? x story kat aku pon..

sHiN wAu said...

ermm...haha..
oit.kisah lame... :)

Anonymous said...

syu..sukee lagu nie..<3
~farah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...