Tuesday, January 18, 2011

CUP CAKE



lame dah tak buat entry baru... (padaha baru 2 minggu kot)
puh puhhhhhhhhhhhhhh...

well , i busy okay...banyak kerja.. kerja apa? adalah.. lagipun tak tau lah nak story-mory apa kat blog ni. tak de idea..

pagi-pagi kelas cancel

" I have an urgent matter this morning. I only text a few peo
ple. please tell everyone in our group 19 gen wrtiting class today is cancelled ok? we'll just meet next week. please spread the news to our friends. Tq.. ''

its okay miss syima. I suka sangat......... like like like... tapi penat i siap tau... dah cun cun ni..hahahaha..

okay lah..kita balik kat tajuk entry aku tuh. CUP CAKE.. siapa yang suka makan cup cake? sila angkat tangan dan kaki mu!



pandai... saya rasa saya tengah baik hati pagi ni.. nak belanja orang makan cup cake.. hahahha... siapa nak kena datang bilik saya sekarang..saya kira sampai 3 jer.. hahaha..
mana ada.. duit tak masyukkk... salah yer! gurau-gurau di pagi hari.. jangan tension2.. ^_^

pasal cupcake ni , ahad lepas kan ada hari SISWI anjuran K11. niat di hati nak masuk pertandingan hias cupcake dengan CIK ETON. tapi hajat tak kesampaian. sebab.....duit kami pun dah banyak melabur kat tempat lain. lagipun macam malas jer.

hari ahad tu , aku dengan cik Eton pergi lah jalan-jalan dekat Dewan Besar.. saja jalan-jalan cuci mata. isi perut.. duit habis beli makan jer. kan kan kan Ton? ish...

kebetulan..pertandingan Cupcake tu masih ada. so, kitorang pun pergi lah tengok. ish...bestnya..rugi tak masuk. aku suka main hias hias ni. even, hias tak serupa kek nanti. janji aku buat.haha..

jalan tengok jer lah jawabnya..

sambil berjalan-jalan..kitorang terpandang satu stall cupcake yang ofer sesiapa saja yang teringin gila-gila macam kitorang ni nak menghias cupcake. apa lagi, tak kan lah nak lepaskan peluang.. haha..



cik eton sedang sibuk hias cupcake. AMARAN :: JANGAN SESIAPA BERANI KACAU DIA.


nak tengok hasilnya...?

JENG JENG JENG......

5


4


3


2


1




cuba teka aku punya yang mana satu??? cepatlah teka...

hehe..pandai..saya punya mestilah yang cantik sangat-sangat tu.. yang kanan tau! kiri tu eton nya..

erm.tanya balik.. cantik ke? persoalan... haha..
pakai tabur je boleh lar kan. cuba buat krim tu. mesti cantik giler..
actually, kitorang bukan hias krim tu.haha.. tabur manik , coklat , kacang.. tah pape jer kan..
bajet macam hias guna krim tu..haha..

okay..assalamualaikum.. tQ



3 comments:

Anonymous said...

haha, xde pe nk bli, bli makanan suda..
kenyang perot suke ati.. hahaha
*cntik cupcake kaler biru tu. kreatif! hehe

-nnr-

sHiN wAu said...
This comment has been removed by the author.
sHiN wAu said...

tu ar. abes duit kat ctu jer...haha
ops! yeke??????? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...