Tuesday, January 18, 2011

HATI-HATI-HATI




perangai manusia kat dunia macam-macam kan? susah untuk kita baca perangai orang ni..lagi-lagi orang yang mula-mula kita kenal. jangan cepat percaya kat orang walaupun orang tu bersongkok haji , bertudung litup.

berceramah sikit ek.kompem korang bosan. aku pun..haha..
entah pape jer..

okay.. sejak dah semakin besar@dewasa ni , macam-macam hal aku jumpa. haha.. dah masuk 2011 kan..benda macam ni lah , yang membuatkan kita menjadi lebih matang. dulu , asyik terperap kat Batu Pahat tu. mana lah jumpa orang lain.

ramai kawan..bermakna bermacam ragam yang kita akan jumpa.
well..aku bersyukur lah sebab tak pernah lagi jumpa orang yang cuba nak tikam aku dari belakang ke.. nak ambil kesempatan ke..
semua orang disekeliling banyak ambil berat. terutamanya geng aku tu... haha.. siapa siapa?? tau-tau jer...

cik Eton , cik Emy , cik Sya , cik Fara , cik Niza , cik cik cik cik...
dan banyak cik lagi..


semakin dewasa aku pun nak berubah. menjadi seorang yang tak berperasaan??? oh...bukan.. salah tu. bukan tak berperasaan. tapi berfikiran positif. tak nak hal yang kecil dijadikan besar. susah.. tak nak ambil pot dalam hal yang remeh.malas nak fikir panjang.

kadang-kadang apa yang kita buat ni pun tak betul. kan kan kan?
aku tau....huhu...

awak bersalah SYU!!! hehe..


the end..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...