Saturday, October 30, 2010

TENIS


hari ini merupakan hari terakhir tenis dan hari terakhir aku membuat proses penjemuran. : P seronoknya main tenis hari ni..pengalaman pertama dalam hidup.tenis yang disangka macam sukan badminton..tapi lain rupanya.cara nak pegang tu.ada 2 cara..forehand dan backhand. pastu cara nak kira markah pula lain.pening lah aku.malas nak ambil tahu..huhu.. aku ambil kokurikulum tenis pun disebabkan kawan aku.hehe..suka ikut orang kan aku ni.lagipun nak tambah pengalaman. raket bukan aku beli pun.pinjam jer...hehe.jimat jimat...bijak bijak.. :D beli bola tenis jer.




hari ini pengalaman yang tidak akan aku lupakan.best sangat....sebab menang main tenis beregu tadi...JOHAN.TEMPAT PERTAMA. hehehe..bangga kot.haha..poyos.... mana lar sangka dapat johan main tenis.bukan pandai main pun.pakai pukul jer...hehe..

menang dapat hadiah bola tenis yang berharga RM12.00..mahal tau...hehe.3 biji jer.ada sesiapa yang nak beli bola tenis ni?? aku jual...hehe.. promot2..aku mana lah ada raket tenis..hehe..pinjam orang jer.

hari ini juga hari malang aku dengan nad.motor bocor... :P.. mana lah tahu motor nak pancit..sampai jer court, tayar dah bocor. patutlar lain macam jer bawak..penat aku fikir apa cara nak bawa balik motor pinjam ni.tengok...nampak sangat aku tak pandai jaga barang orang sampai bocor.haha..jangan bagi aku pinjam barang.. tetttttt... tapi aku repair balik lar..malas nak panjang cerita, aku telefon iklan orang yang boleh repair tayar,dia datang kolej. mahal lah. RM20.00!!!! mahal kan? kalau kedai berapa ringgit jer..tapi aku perempuan, susah lar nak bawak motor bocor. nak minta tolong lelaki aku segan. itu dinamakan malu tak bertempat. haha..senang cerita aku malas nak susahkan orang..lagi-lagi lelaki ni..malas lah.. :P

so, hari ni aku dapat 2 perkara yang baik dan buruk. yang baiknya menang tenis. yang buruk nya tayar motor bocor..

mesti rindu nak main tenis..tapi raket tak ada.bola jer ada.pukul guna tangan lah..haha.
bye2 MR TAN my fasilitator..thanks for teaching me about tenis.. :) enjoy....!

5 comments:

Anonymous said...

wahhh...ko mng ke??
tahniah2....hehe
_emy_

Anonymous said...

congrats2...
pasni leh men tuk frenly match lak. hehe
-nnr-

sHiN wAu said...

hehe..menang2.. :)
tq emy..

nnr: okeh..no hal asal ade raket.haha

tobe said...

syu ke nie?? hehe:: jumpe gk blog kamu... =p

sHiN wAu said...

yer saye syu..huhu
folow2 saye...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...