Saturday, August 20, 2011

NEW EPISODE


tak lebih dari 3 minggu jer lagi , kita yang bergelar student ni akan balik ke tempat asal nya. balik ke gua masing-masing.. lepastu , bertapa lah korang kat sana selama 4 bulan. cuti sem yang sangat panjang ni akhirnya habis dengan aktiviti yang ''berfaedah''. betul tak semua?

yer! saya sangat setuju!

apabila kita berada di rumah , kita akan rindu kat ''gua'' kita. apabila kita berada di ''gua'' , kita akan rindu kat rumah kita. well.. saya dah biasa dengan perkara macam tu. haha..

hidup sebagai seorang student:::


ayam berkokok menandakan pagi! pergi jumpa cikgu memasing kat kelas!





wake up please!!!!!!!!!!!



gosok gigi ramai-ramai kat toilet! haha.. hmm
'bangun pagi gosok gigi
gunalah kodomo lion'



naik bas beramai-ramai...walaupun terpaksa berdiri. janji dapat pergi kelas! oyeh!


fokus kat dalam kelas! tak nak satu pun tertinggal.



group discussion. kalau ada... haha



tetapi! haha..

pada hakikatnya.. tidaklah SEskema ini life seseorang student! terima kasih!

bui bui bui semua...


6 comments:

sumber inspirasi said...

a;ah lah syu..malasnyer nk bgun pg2.. cepat plak rasa 4 buln nih...

farah khairi said...

hikhik gambo saye la..

sHiN wAu said...

tu lar iza.. hehe.. banyak lak tu kelas pagi next sem.. hadoi...

sHiN wAu said...
This comment has been removed by the author.
sHiN wAu said...

hehe... yer.. gamba kat kelas bbi. haha

miramalek said...

aiyoOOoo~~ syu dah cite tentang hal2 kolej ka?? hehehe~~ adOii~~ terasa lemah stau badan... kehkeh~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...