Wednesday, March 30, 2011

HONEY BEE

hye semua.. kenyit mata sikit.. ;)



suka madu? saya tak suka. hehe.. mak dulu selalu suruh minum madu. dia kata baik untuk budak sekolah macam saya ni. lepas tu , elok untuk orang yang batuk-batuk. katanya..

khasiat madu lebah selepas aku menilik kat internet::
(aku copy n paste yang penting jer khasiat madu lebah tu. hehe.. sebenarnya banyak lagi khasiat madu lebah ni)

WANITA
a) Menambah kejelitaan rupa paras yang asli dan tubuh badan yang menarik.
b) Mempunyai kulit yang halus, bersih dan berseri-seri.

LELAKI:
a) Tampan dengan kekuatan asli dan kelihatan lebih muda.
b) Menguatkan tenaga batin.

REMAJA:
Membantu menyempurnakan kesihatan berkekalan.


oh..patut lah mak suruh aku makan madu.. sebab dia nak anak dia cantik.. (perasan sekejap)
terima kasih emak. saya sayang sangat kat emak. haha..

so , bagi sesiapa yang nak jadi jelita dan tampan bolehlah beli madu. beli madu yang asli okay. mesti lepas aku post benda ni , berduyun-duyun pergi cari madu lebah. hahaha..

kenapa Honey Bee??
untuk pengetahuan semua pengikut saya , ''honey bee'' ni bermaksud madu lebah. (mesti korang tahu kan..hehe ) dalam Islam , nama Syuhaidah bermaksud Madu Lebah. suka tak? haha..
manis jer.semanis orangnya. saya memang sweet.. ^_^

okay.. mekaceh sebab sudi baca saya punya blog...

ASSALAMUALAIKUM..

3 comments:

Noor Shahin said...

haha, comel jek post. hang memang semanis madu pun, semanis nama yang diberi juga. =) madu memang banyak khasiat pun. Dalam Islam sendiri pun, kita digalakkan minum susu campur madu. Memang bagus utk kesihatan, cuma kdg2 tu, klu da suap sekali payah nak berhenti. takut ter...diabetes pulak..heheh.

farah khairi said...

mak aku pon same..suke suh aku mkn madu tiap2 pg sebelum g skola..mak aku ckp, umah yg ade madu x kan mewarisi kepapaan..(miskin)..

sHiN wAu said...

aleyamaira:: tol2. hehe.. tapi aku tak suke madu. tak sedap walaupun manis. hehehe

farah :: huhu.. bagos lah. satu lagi fakta. fakta ke pesanan orang tua2?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...