Friday, March 18, 2011

CANTIK KE TIDAK??


Alo Alo Alo...
Syu di sini....
ehem! ikut Fafau okay.hehe..

Cantik ke Tidak?? Cantik cakap cantik.. Tak cantik cakap tak cantik.. Aku boleh terima apa yang kau cakap. aku tak kisah.. sebab aku ni bukan boleh tutup mulut kau. terus terang jer. aku ni tak akan melenting tak tentu pasal. tolong lah cakap.. Cantik ke idak?? beautiful or ugly?? huduh ke?? cuba komen sikit.

ha...............

ha..............

cuak korang... ingat aku apa hah? nak cari gaduh ke? haha.. aku nak cerita pasal layouts baru aku ni. bukan nya apa pun.



cantik ke tak layouts baru aku ni?? cantik tak?? ala-ala pantai gitu. jom pergi picnic!!

kalau dulu layouts aku hitam kelabu jer. macam sepi jer.. sekarang dah tukar.. sempena nak bulan April ni. aku tekan kan sekali lagi. sempena bulan April ni okay. haha.. nak final.. bulan April kan final exam. buat-buat ngerti ya ibu bapak.. haha..

sekian. ASSALAMUALAIKUM.. :)








4 comments:

Anonymous said...

knp ngn bulan april??
sy xsuke r bln april, sbb da final.. hehe
bole xskip bln april, gnti mei trus?? huhu
-nnr-

Anonymous said...

nad, aah la x syok april..terus november jela..lg best..
~NFMK~

ezy.fia said...

cantek cantek..
;)

sHiN wAu said...

nnr :: aku pon tak suke bulan april ni. asal exam jer bulan april. tah pape jer kan..

NFMK:: tu melampau lar nak ke november tros... hahaha..

cik ezy:: mekaseh... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...