Saturday, October 22, 2011

PISANG GORENG PLUS SAMBAL KICAP


hye semua.

kali ni , aku balik lambat. sebab ada pertandingan interkolej Catur Bistari. chayok!! kumpulan V-STARZ boleh! jika kemenangan berpihak kepada kami , Alhamdulillah ... jika tidak , itu bukan lah rezeki kami. tapi kami dapat timba pengalaman. Alhamdulillah juga.. sebenarnya , mood sekarang adalah nervous. yer... saya nervous. walaupun pertandingannya esok pagi. tak sampai 24 jam lagi. harap tak ada sebarang kesilapan yang aku buat. tapi sebagai banker yang bagus , aku kene lah tuuuuutttt kat peserta kolej lain. jahat tak? haha... kepada player V-STARZ , korang memang boleh dapat title JUTAWAN. sebab korang dah berusaha.InsyaAllah ada rezeki , ada ... kan kengkawan.. ^_^



lihat pada hadiah jer. ngeh3..


banyak pulak aku membebel.





nampal tak tu ? itu pisang goreng. kalau dipekenakan dengan sambal kicap mesti umph! sedapnya... tapi kat bumi serdang ni , aku tak jumpa pun pisang goreng dicecah dengan sambal kicap. sebab.. negeri Johor jer yang makan macam tu. bagi mereka mungkin pelik. sebab kengkawan aku yang datang dari negeri lain pun pelik.

hehe... masa sem 2 , mak dan abah aku nak beli pisang goreng di sri serdang. dah siap beli , mak aku pun tanya. ''dik ,ada sambal kicap tak? " dan dengan muka pelik , adik tu pun jawab , "sos adalah kak. kicap memang tak ada."

okay... nasib baik plat kereta negeri Johor.

tapi , kalau sup letak sambal kicap pelik tak?

okay lah. bye2 semua... ^_^

:: eh! tadi kitorang terserempak dengan bloger yang femes. mr zack zukhairi. tetapi malanganya , saya tak perasan. nad cakap barulah aku sedar. lalu sebelah kitorang jer. hampeh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...